Re: Kupilem monitor cz II

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 01:03:04 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:cedtdg$fgb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Bylem wiec w sklepie wymienic moj monitor 797DF na inny egzemplarz, ktory
> okazal sie... jeszcze gorszy... Oczywiscie zastanawialem sie powaznie juz
> czy nie mam jakis urojen, ale kolega przyszedl i sam stwierdzil to samo co
> ja.

A próbowałeś zresetować wszystkie ustawienia monitora i jeszcze do tego
degauss, i po tymjeszcze raz ustawić monitor?
Ja miałem problem z nieostrym obrazem w nowej Iiyamie 19", nie pamiętam
modelu, ale to nie istotne. Po zresetowaniu wszystkich ustawień monitor
zaczął ostro wszystko wyświetlać. Po prostu ktoś przede mną przekombinował z
geometrią i obraz stawał się nieostry,

pozdrawiam
jahu