Kupilem monitor cz II

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 18:37:58 MET DST

Witam,
Bylem wiec w sklepie wymienic moj monitor 797DF na inny egzemplarz, ktory
okazal sie... jeszcze gorszy... Oczywiscie zastanawialem sie powaznie juz
czy nie mam jakis urojen, ale kolega przyszedl i sam stwierdzil to samo co
ja.
Jesli w tamtym monitorze wszystko bylo do przebolenia oprocz tych 'duchow'
po bokach ekranu, to w tym geometria nie nadaje sie do niczego. Ekran jest
pokrzywiony i nic nie da sie z tym zrobic. Regulowalem klika godzin i nic.
Jesli ustawie rowno boki ekranu to wtedy jak sie spojrzy na ekran, to zalosc
bierze, prostej linii pionowej nie da sie uswiadczyc, wszystko pokrzywione.
Jak ustwie w miare ekran, to boki wtedy sa doslownie pozaokraglane tak, ze
tego za nic nie mozna zaakcepotowac, bo wyglada to pokracznie.
Musze przyznac, ze w mojej siedmioletniej Belinei i nie mialem takich
problemow z geometria jak mam w tych monitorach. Jesli jeszcze tam od biedy
moglo byc to ten model jutro wraca bezdyskusyjnie do wymiany. nawet moj
ojciec, ktory jest kompletnym laikiem usiadl i przy najlepszych ustawieniach
jakie udalo mi sie osiagnac od razu stwierdzil, ze jest krzywo :/
Zastanawiam sie co robic. Moze sprawdze jeszcze LG 700P i zobacze co to
bedzie, ale jesli mam byc szczery to sie niczego dobrego nie spodziewam. A
jak on nie podpasuje to chyba wroce juz do tego pierwszego samsunga i bede
cierpial i sie przyzwyczajal do duchow na ekranie... Jakies komentarze co
zmiany na tego LG?
Ehh, strasznie mi pasuje design tego samsunga, szkoda mi go zmieniac.
A tak na marginesie. Jaki bylby najtanszy lcd, ktory mozna wziac pod
jakiekolwiek rozwazanie kupna. Aby nie smuzyl i wygladalo to jakos. Watpie
bym sie zdecydowal, bo za tego dalem 730 i pewnie musialbym doplacic drugie
tyle, no ale tak orientacyjnie...

pozdrawiam