Re: wolny komp

Autor: ArD <ardjeden_at_tlen.pl_wstaw_cyfre>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 00:48:28 MET DST

Dnia 7/30/2004 9:44 PM, Użytkownik Wieslaw Lubas napisał:

> Wydajny system ktory nie dziala...
Słyszałem, tylko nie pamiętam szczegółów, o jakiejś grupie, która
napisała system do stworzonej przez siebie gry. Bootuje się to z płyty
i służy tylko do obsługi tej gry. Podobno goście wyciągneli wydajność
o jakiej na dzisiejszych systemach można pomarzyć.

> Ubezpieczenia obowiazkowe i panstwowa sluzba zdrowia to jest glupota.
Nie musisz mi wspominać. Raz wystartowałem do "państwowego"
stomatologa. "Bramkarki" na recepcji nie przepuściły :D

> Albo o masowych zgonach kotow potraktowanych pavulonem?
"Niestety" nie posiadam telewizora. Więc nie jestem tą sieczką z
wiadomości katowany.

pozdrawiam
AK

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!