Dwie karty scsi jak botowac dysk raz z jednej karty a raz z drugiej?

Autor: jarek <jarekbanach_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 21:16:29 MET DST

MAm w domu komputerek-serwerek plyta aternda 2 prockowa 2*
PIII ,scsi tekram 395 i druga karte "scsi" Ultra Promise na PD262 i jest
problem bo uruchomilem raida tej karcie i smiga chyba szybciej jak ten
tekram (40mb) z dwoma seagetami chitach-ami 10000/obr i chcialem zniej
boot-nac kompa z podlaczonym tekramem ale tu pupa tylko tekram sie
uruchamia (znaczy sie dysk).Po demontazu karty tekram promise wstaje bez
problemu .Oczywiscie promis z tekramem bardzo dobrze dziala ale
uruchomoc mozna tylko system z dysku do tekrama a ja chce z
promis-a!!!Co tu robic mieszalem w ustawieniach kontroletra tekram ale
tam wlasciwui nic niema w promisie niema wogule biosu a w biosie plyty
to chyba tez nic takiego niema.Kiedys w jakiejs firmie montowalem
kontroler tekram i byl podobny problem ktory jakos rozwiazalem cos
przestawilem ale co to nie pamietam juz ponadto nie wiem juz jaka plyta
tam byla.Oczywiscie rozwiazanie to bootmenager softwarowy ale narazie
nie wchodzi on w gre moze uda mi sie jakos zrobic to sprzetowo.

Jarek