Re: Nareszcie cisza

Autor: damiz <dkam_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 21:09:07 MET DST

Użytkownik "Wojciech Michalczuk" <wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cednt8$anm$1@inews.gazeta.pl...
> Niejaki damiz twierdzi jakoby:

> Hmmm... Mówisz? Mam WD800BB i też mi ten świst przeszkadza. Myślałem, że
> zamortyzowanie dysku pomaga tylko na chrzęst przesuwanej głowicy, ale
> skoro słyszę takie rewelacje, to może i ja spróbuję. Boję się tylko o
> temperatuę, gdyż BB nie ma czujnika temperatury.
>
> Podaj może temperatury po całym dniu pracy, w połączeniu z temperaturami
> w obudowie. Masz jakieś wentylatory oprócz grafiki/procesora/zasilacza?
>

> --
> Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam. (c) Henri Monnier
> \\|||//
> [...]

Temperatura twardziela waha się w granicach 35 - 38 stopni (mierzona Speed
Fanem) po całym dniu, uziemiłem go podpinając cienki drut, pod twardzielem
dałem dwa paski gąbki - tak aby były ułożone po bokach i nie zakrywały
całkiem elektroniki od spodu. W budzie (Modecom Enjoy)
mam z tyłu dodatkowy wentyl, który też chcę zmienić bo on teraz jest
najgłośniejszy :) Apropo tej obudowy to jest o.k., tylko po zmianie jej ze
starej atx-owej właśnie twardziel zaczął mi głośno pracować :( (może
dlatego,
że jest w niej tyle miejsca i rezonuje)