Re: Kupilem monitor cz II

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 20:02:00 MET DST

Użytkownik "Gupik" <gupik@piasta.pl> napisał w wiadomości
news:cee15h$bhb$1@news.onet.pl...
Użytkownik Grzegorz Różański napisał:
> Witam,

>Spróbuj pobawic się tym Nec-em, i poruwnaj do tego Samsunga co masz w
>domu lub poszekaj na wypowiedzi innych co mają ten model Nec-a :)
>http://www.nec.pl/productPresentation.php?id=642&tab=specifications&range=0

Eh... kurcze, nie jestem jakos przekonany do tych monitorow LCD, widzialem
juz kilka w akcji i jakos mi sie to nie widzi, przynajmniej nie za takie
astronomiczne ceny, bo za niektore to mozna kupic sobie juz nowy calkiem lux
komputer. Inna rzecz, ze moze zaznalbym w koncu spokoju ducha jesli chodzi o
geomterie hehehe
Jednak nie kupie sobie chyba LCD dopoki ich cena nie zejdzie do poziomu cen
dzisiejszych CRT, za iles lat pewnie to nastapi, ale teraz jak dla mnie
stosunek jakosci/mozliwosci/ceny jest fatalny.
Rzucilem tez okiem na allegro w miedzy czasie i pojawiaja sie tam monitory
za 1000-1200, tyle moze bym jeszcze z wielka bieda przelknal, ale to chyba
faktycznie nie bedzie sie do niczego nadawac, chyba, ze wylaczajac pisanie
tekstow...
Jakie to smutne, ze czlowiek nawet jak juz ma kase i kupuje monitor to
zamiast sie z tego cieszyc, to ma tylko jeszcze wiecej problemow ;) Moze
gdybym byl przecietnym uzytkownikiem komputera, ktory nawet nie pomyslalby,
zeby zwracac uwage na takie szczegoly, ze cos sie tam rozjezdza zyloby mi
sie szczesliwiej... ;)
Eh, jutro znow wycieczka do sklepu i wymiana... chyba nie ostatnia... :/

pozdrawiam