Re: NeoTec czy Chieftec?

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 01:22:57 MET DST

Użytkownik "Nutria" <ROT13_xnzvyb23@gyra.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:cebua4$nlb$8@atlantis.news.tpi.pl...

> No dobrze niech ci będzie
>
> w większości stron poświęconym netykiecie masz jak ...
>
> http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html
> " Pilnuj odpowiedniego cytowania listu, na który odpowiadasz.

> __________________Cytuj tylko potrzebne fragmenty______________
(podkreslenie moje)

> a resztę wycinaj. Nigdy nie cytuj sygnaturek (podpisów)!"
>
> http://www.pnj.pl/Netykieta.htm
> http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
> "Odpisując na list, nie cytuj go w całości, a zostaw tylko to co
> niezbędne,a

> _________do czego odnosi się___________ (podkreslenie moje)

> Twój komentarz. Szczególnie naganne jest cytowanie czyjegoś podpisu
(sygnaturki). "

Z tego wo piszesz wynika ze aby uniknac krytyki, wystarczy pisac posty w
sygnaturkach. Nikt nie bedzie mogl zacytowac ;-)

> To jak wyśle post np. na alt.pl.emule i będzie tam mój sig z opisem mojego
> kompa to to tez będzie buractwo. Wiesz coraz częście zaczynam się

Nie, ale jak wyslesz na pl.sporty.zimowe to bedzie, bo nikomu to
niepotrzebne.
Na emule Twoj config sie moze przydac do diagnozy.
Czy Ty umiesz czytac ze zrozumieniem (tak netykiete jak i to co do Ciebie
ludzie pisza?)

WL
PS. Podkreslam - nie poddaje w watpliwosc sama umiejetnosc czytania, tylko
_ze zrozumieniem_.