Re: Ciepla obudowa, zle napiecie?

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 14:59:45 MET DST

Użytkownik "Don" <lawina@klub.it-faq.pl> napisał w wiadomoœci
news:cecvk2$551$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Grzegorz" <skaruzgWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message

> 350W,
> pokazało że

Nie wiem jak w plytach ABIT (i w ogole na plytach pozostalych producentow)
ale na Gigabytach sprawdzilem doswiadczalnie i pomiary napiecia miernikiem
(wolotmierzem) zewnetrznym pokazuja zupelnie inne wartosci anizeli pomiary
poprzez plyte glowna. I to zazwyczaj na korzysc prawidlowych napiec
(wskazania z plyty zanizone znacznie, a z miernika napiecie rowno trzymane w
normach ze az milo).

Dlatego nie sugerowalbym sie tak bardzo tymi wskazaniami.

mk