Re: Ciepla obudowa, zle napiecie?

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 11:56:15 MET DST

Grzegorz wrote:

> Zainstalowałem program Abit EQ do monitorowania temp. i napięcia

traktuj wskazania softu jedynie pogladowo - jesli chcesz uzyskac
prawdziwe wyniki - TYLKO porzadny miernik uniwersalny

> napięcie -5V wynosi dokładnie -5,75, a dopuszczalny zakres to -5,5 : - 4,5
> Czy jest to groźna sytuacja? Pozostałe wartości napięć w normie.

malo prawdopodobne - pewnie przeklamianie we wskazaniach - czasem nawet
jak plyta nie ma czujnika dla danego napiecia to bierze wartosci "z
kosmosu" i potem jakies szalone wskazania sie robia..

pozdrowionka