Re: Jaką drukarke uzywaną wybrac?

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 12:29:25 MET DST

Użytkownik "smerfen" <smerfen@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cecu4c$5qk$1@inews.gazeta.pl...

> Ja bym poszukał HP 710c.
> Można kupić tanio na allegro, a kartridże kupisz nawet za 35 zł za 42 ml !

potwierdzam, dobry wybor... w firmie kiedys taka mialem... zasadniczo mozna
poszukac ktore drukarki opieraja sie o ten sam zasobnik z tuszem (pamietam,
ze 959 tez ich uzywala) i wybrac cos z nich...

zasadniczo jak bardzo sporadycznie drukujesz, to powyzsze hp beda bardzo
dobre, jednak gdybys potrzebowal drukarki do druku w kolorze, to polecam
ktoregos canona z oddzielnymi zasobnikami... tusz kosztuje malo, a zamiennik
drobne i jezeli nie zaschnie glowica (ze wzgledu na brak uzytkowania
przynajmniej raz w tygodniu), to doskonala jakosc za pol darmo...