Re: Maty wygłuszające

Autor: ... <NOSPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 23:35:09 MET DST

> P;lecam wentylatory Arctic Supersilent TC
> http://www.arctic-cooling.com/en/products/fan_pro_tc

właśnie wstawiłem takiego do zasilacza - chodzi elegancko przy około 2200
rpm - może wstawie drugiego na przód obudowy, żeby obniżyć
temperaturę/zmiejszyć ilość obrotów;

> No i dobre maty wygłuszające które eliminują rezonans obudowy AKASA
> albo BeQuiet. Różnicę na pewno odczujesz. Ja śpię praktycznie koło
> komputera i słyszę tylko niewielki szumek ale tylko w zupewłnej ciszy.
> Inna sprawa że musisz mieć też dobry cichy zasilacz.

a chyba w ogóle zrezygnuje z mat: postawiłem puszkę w szafce biurkowej, z
przodu są zamykane drzwiczki, brak tylnej ścianki (chłodzenie w normie);
komputer stoi na kawałku styropianu, żeby nie przenosił wibracji na
szafkę/biurko;
w obudowie jeden dysk twardy samsung 80-tka na łożyskach olejowych;
dzisiaj dodatkowo zmieniłem cooler na procesor (arcitc silent 2tv rev2) i w
zasadzie najgłośniejszym elementem komputera stał się monitor (to bzyczenie
wysokonapięciowe(?)) :)

Dzięki za odpowiedzi;

pozdrawiam