Zgrywanie sygnału TV przez VIVO

Autor: Publicon <publicon.usun.to_at_pf.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 20:57:56 MET DST

Witam,

Ostatnio "nabyłem" Sapphire Radeon 9200 z VIVO... zależało mi na tym, aby
była możliwość rejestrowania materiału z TV przy przepuszczeniu sygnału na
VIVO przez magnetowid... No i cóż... używam VirtalDub -> Capture AVI ...
połączenie między kartą a magnetowidem jest przez kabel z chinch'ami
dołączony do Video Out (innego wyjścia video w m. nie ma)... i cóż... po
dostrojeniu obraz jest kiepskiej jakości... czarnobiały lub w odcieniach
fioletu... dużo zakłóceń i wygląda jak "niedostrojony".. pomimo tego, że
sygnał antenowy jest dobry... Czy to jest normalne ? Czy jakiś wpływ na
jakośc ma użyty magnetowid lub/i oprogramowanie stosowane do łapania ? Na
karcie jest też zworka PAL/SECAM.. czy to ma znaczenie ?

Pozdrawiam, Publicon