Jaka nagrywarka DVD dual layer?

Autor: Baroo <barooTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 12:43:33 MET DST

Witam

Czy ktoś może mi polecić jakąś nagrywarkę DVD dual layer (coś sprawdzonego i
działającego). Rozumiem, że to świeży temat, ale porzebuję coś takiego do
robienia kopii zapasowych, a 4,7GB już niedługo może być dla mnie za mało.

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i informacje.

--
i NET, www.inet.one.pl www.inet.ll.pl   -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".