Abit NF7-S i nie wiem w czym problem

Autor: Paweł Glanowski <glanowski_at_nospampoczta.fm>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 10:14:11 MET DST

Czesc!
Nabylem w/w i mam problem ,ktory objawia sie w nastepujacy sposob. Plyta
chodzi ,a raczej procesor A 2400 tylko z magistrala 100 mhz. Dajac domyslne
ustawienia dla tego procka czyli 133 komp podczas ladowania systemu sie
wylacza badz wywala blue screen. Jezeli nie dostane szybko odpowiedzi to
uciekam dzis do serwisu mam nadzieje ze moze to zasilacz.
Moj konfig to 512mb,9800p,120gb maxtor, i zasilacz 350 no name

Pozdrawiam
Pawel