Re: Laptop maly i uzywany

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 00:35:18 MET DST

Użytkownik "Bartek Paciorek" <paciorek@jablka.com> napisał w wiadomości
news:4107fc84$1@news.home.net.pl...
> Witam!
> Jako ze sporo podróżuje i niemoge sie jakoś obejść bez internetu i sobie
> umysliłem coby takiego malego i wmiare taniego notbooka zakupic- najlepiej
> tak za 1000-1200 zł, a coby w nim www i poczta+grupy dyskusyjne wmiare
> szybko chodzily, no moze czasem jakies mp3 i ewentualnie office albo
> mikrosoft albo openoffice.
> Chcialbym żeby był jaknajmniejszy- moze byc bez napedow- tylko siec i usb,
> albo BT odrazu- ale mam taki klucz BT na USB wiec to nieproblem,
> dobrze by byo, zeby mial dobra baterie, albo nawet bylbym gotow kupic nowa
> [...]

No np ja bede mial do sprzedania we wrzesniu (bo teraz jestem daleko)

Toshiba Satellite 4100XDVD
Mobile PII 400
RAM 196MB
TFT 14 cali
naped 6.4GB HDD Toshiba
naped DVD-ROM
naped FDD 1.44
USB, PS2, COM, LPT, VGA,
karta sieciowa 10/100Mbit Xircom
wbudowany modem 56kbps Toshiba
zasilacz Toshiba 100-240V

i bede za to wolal
1400pln z bateria kompletnie dead (tylko ozdoba)
1600pln z nowa bateria

Tylko nie krzyczcie ze to spam, bo na razie tego _nie_ sprzedaje tylko daje
poglad cena/zestaw

WL