Laptop maly i uzywany

Autor: Bartek Paciorek <paciorek_at_jablka.com>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 21:20:38 MET DST

Witam!
Jako ze sporo podróżuje i niemoge sie jakoś obejść bez internetu i sobie
umysliłem coby takiego malego i wmiare taniego notbooka zakupic- najlepiej
tak za 1000-1200 zł, a coby w nim www i poczta+grupy dyskusyjne wmiare
szybko chodzily, no moze czasem jakies mp3 i ewentualnie office albo
mikrosoft albo openoffice.
Chcialbym żeby był jaknajmniejszy- moze byc bez napedow- tylko siec i usb,
albo BT odrazu- ale mam taki klucz BT na USB wiec to nieproblem,
dobrze by byo, zeby mial dobra baterie, albo nawet bylbym gotow kupic nowa i
wtedy wydac na komplet nawet do 1500 zł, moglby miec zasilacz samochodowy.
Czy mogli byscie mi polecic za czym sie rozglądnąć? Jakies przyklady?

Bartek