Re: Prosze o rade - komp dla grafika

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 20:34:37 MET DST

lew wrote:
> niestety true - w koncu GeForce to seria wlasnie dla graczy. dla
> grafikow w nividii to jest Quadro. i chyba nie odkryje zadnej tajemnicy

Do tego Quadro też musi być porządna karta, choć w tym przypadku pewnie
znacznie trudniej się naciąć (jeśli to w ogóle możliwe). Z samym Quadro
to też w dużej mierze i trochę marketing, i trochę snobizm (powiedział
użytkownik Matroksa).

> jesli powiem ze to model malo wydajny w 3D. wspolczesny gracz to ja
> raczej wysmieje - FarCry chodzi na tym jak "krew z nosa". mimo ze to
> wersja 5600 full, zaden tam XT z obcietymi na maxa czestotliwosciami. i
> na dodatek nawet po softmodzie na Quadro 5600 Go (komp widzi GPU jako
> NV31GL zamiast NV31) benchmarki w SPECperfview dawaly u mnie dosc
> zenujace rezultaty..

really?! no to to już jest przegięcie. Za takie pieniądze!

> nie badzmy tacy podejrzliwi :-))

no nie wiem, nie wiem, może jednak bądźmy... w sprawach tak trudnych do
zmierzenia, jak przyjemność korzystania, trudno porównywać cokolwiek, a
szczególnie na odległość...