Re: Prosze o rade - komp dla grafika

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 19:37:25 MET DST

skorpion wrote:

> Otóż to - karta przede wszystkim dla graczy. Podobnie jak topowe modele
> Leadteka i Gainwarda :-/

niestety true - w koncu GeForce to seria wlasnie dla graczy. dla
grafikow w nividii to jest Quadro. i chyba nie odkryje zadnej tajemnicy
jesli powiem ze to model malo wydajny w 3D. wspolczesny gracz to ja
raczej wysmieje - FarCry chodzi na tym jak "krew z nosa". mimo ze to
wersja 5600 full, zaden tam XT z obcietymi na maxa czestotliwosciami. i
na dodatek nawet po softmodzie na Quadro 5600 Go (komp widzi GPU jako
NV31GL zamiast NV31) benchmarki w SPECperfview dawaly u mnie dosc
zenujace rezultaty..

> Powiedzmy, że można podejrzewać, że _być_może_ te informacje są
> prawdziwe ;)

nie badzmy tacy podejrzliwi :-))

pozdrowionka