Re: ocena zestawu

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 19:52:07 MET DST

kosi napisał:

> AMD ATHLON XP 2400+

Ja bym dołożył do Bartka 2500+

> wentylator na procesor TITAN TTC-D5TB/G/CU35/SC

Super! Jak mieszkasz przy lotnisku i denerwują cię samoloty, to
ten wentyl jest dla ciebie idealny. Zagłuszy ci wszystko, razem z
twoimi myślami i słuchaną właśnie muzyką :) Sam taki miałem i parę
tygodni temu wyrzuciłem go z wieeeelkim hukiem.
Zobacz:
http://www.tweak.pl/artykul/coolery_04_4

> monitor LG 15 L1520B FLATRON LCD

Ładny, ale chyba wybrałbym coś innego, chociaż nie mam chwilowo
żadnej dobrej propozycji. Może rzuć okiem tutaj:
http://www.benchmark.pl/sklep/top_10.html#panele

--
                        Pozdrawiam, Sniper