Re: ocena zestawu

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJTOterramail.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 10:03:41 MET DST

On Wed, 28 Jul 2004 12:32:24 +0200, "kosi"
<krzysztof_kosieradzki@poczta.fm> wrote:

Moze nie bede tego wyceniac, ale przynajmniej troche skrytykuje :-)

>AMD ATHLON XP 2400+
Rzeczywiscie patrzac na reszte sprzetu - tak jak inni sklanialbym sie
stanowczo ku Bartonowi. (Dla siebie kupilbym wersje mobile)

>ABIT AN7 nFORCE2/SATA/U150/ACH6/FIRE
>KINGSTON DDRAM 256 MB x2 + COOLTEK MEMORY COOLING KIT
>SAPHIRE ATI 9600XT 128 DDR TV/DVI
>WD800JB 80GB 7200 8 MB
>TEAC 52x32x52x16
>obudowa CHIEFTEC MX-01B-D-U zasilacz PFC ATX 1136H 360W
>wentylator na procesor TITAN TTC-D5TB/G/CU35/SC
Nie lepiej cos lepszego?
Nie ma o czym mowic nie zalujesz na inne graty a do chlodzenia chcesz
uzywac stery odgrzewany kotlet? Zainteresuj sie moze nowymi
Pentagramami Freezone, czy zabawkami Zalmana. Mam dosc juz stara
konstrukcje Zalana 6000AlCu i na 1700XP@2600XP przy minimalanych
obrotach wiatraka jest max 60C w najgorze upaly przy max obciazeniu
proca. Tego na peweno nie zapewni Ci ten Titan - na peweno nie przy
zachowaniu ciszy.

>monitor LG 15 L1520B FLATRON LCD
Czy warto placic tyle pieniedzy za 15" monitor? Jesli juz ma byc
koniecznie LCD to aktualnie min to 17" z "szybka matryca" a jesli nie
to rzeczywiscie duzy monitor CRT. Niestety dzisiejsze systemy lubia
duze rozdzielczosci a i gra sie na duzym monitorze znacznie
przyjemniej niz przy 15".

Pozdrawiam
GLide