Re: Prosze o rade - komp dla grafika

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 18:32:57 MET DST

skorpion napisał:

> Gdzie ja krytykuję inne?

Z twoich wypowiedzi jednoznacznie wynika, że wszystko co się nie
nazywa Matox, Prolink i Gainward jest do kitu :)

> To Ty wyjechałeś nagle z Matroksem.

Wybacz, to ja wcześniej odpowiedziałem na post Jurasa i już w nim
użyłem porównania FX5600 do Matroxa :). Przeczytaj jeszcze raz
cały wątek.

> Tańsza, dobrze wykonana karta na słabym w 3D procesorze graficznym
> GPU daje wyraźniejsze literki niż byle jaka karta na szybszym GPU.

Heh, Ameryki nie odkryłeś. Przecież to oczywiste. Ale ja nie
rozmawiam tutaj o firmach "krzak", tylko markowych, renomowanych
produktach. MSI IMO do takich należy.

> Ale wielki płaski Diamondtron kosztuje tylko z 5 tys.

Napisałem "super-hiper wypasione monitory". Do takich należy
wspomniany przeze mnie Barco, w którym nie stosują _żadnych_
kompromisów. Przykładowe monitory Mitsubishi z kineskopem
Diamondtron to zdecydowanie niższa klasa, choć jak na moją kieszeń
jest to szczyt marzeń :)

Dla twojej informacji: u siostry w pracy stoją takie dwa nowiusie
monitorki Mitsubishi Diamond Plus 230SB - sam je niedawno im
wybierałem. To m.in. na nich testowałem Matroxa Parhelię A128
wsadzonego do jednego z firmowych kompów i MSI GF FX 5600 w kompie
mojej siostry. Ja różnicy nie widziałem. Siostra i jeszcze 2
innych kolesi którzy tam byli również nic nie zauważyli ;)

Myślisz, że ściemniam? Jeśli dodam, że kilka miesięcy temu razem z
monitorami zaproponowałem im zakup tych Matroxów, to chyba nie
powiesz, że jestem przeciwnikiem tych kart. Wręcz przeciwnie.
Uważam że są naprawdę znakomite. Ale nowe, nieco tańsze karty
wcale nie są gorsze.

> Dowiedz się więc, co mam na myśli ;->

Doskonale wiem co masz na myśli :) Tylko ty nie zadajesz pytania,
żeby się czegoś dowiedzieć, ale zadajesz je po to aby móc
przygotować kolejny kontratak ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper