Re: Prosze o rade - komp dla grafika

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 16:51:29 MET DST

skorpion wrote:

> Nie podejrzewałem XTX o dobrą jakość. BTW ta firma chyba nie ma
> dystrybucji w Polsce?

widze ze mocno siedzisz w temacie kart ;-) rzeczywiscie - ta karta byla
kupowana w usa gdzie xtx ma calkiem pokazna oferte. co do jakosci samego
wykonania - nie mialem z nia zadnych problemow. jedynie nieco
"duperelny" wiatraczek green-coolera wymienilem na bezglosne chlodzenie
Zalmana

dobrze wiedziec ;-)

pozdrowionka