Re: Prosze o rade - komp dla grafika

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 16:15:56 MET DST

lew wrote:
> jesli chodzi o moje wrazenia to po przesiadce z Leadtek'owskiego GF 2MX
> 32 Mb na XTX 5600 128 Mb zauwzylem DRAMATYCZNA poprawe jakosci obrazu
> 2D, naprawde dostrzegalna golym okiem. szczegolnie kolory robia na mnie
> wrazenie, choc nie mam niestety porownania np. z Matrox'em.

Nie podejrzewałem XTX o dobrą jakość. BTW ta firma chyba nie ma
dystrybucji w Polsce?

No i to się absolutnie zgadza z moimi informacjami z netu:

- Leadtek zaczął robić dobre karty 2D i podjął walkę z Gainwardem od
modelu GF 3 Ti 500;
- karty na procesorach nvidia starszych niż GF 3 mają generalnie złą
jakość 2D.