Re: Promise Fast TRAK TX2

Autor: Radioactive <no-reply_at_go2.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 15:14:52 MET DST

Czesc i dzieki za maila,

Jakis czas temu mialem RAID0 wlasnie na dyskach
Seagate Barracuda III 2x30GB. I wydajnosc byla bardzo wysoka,
z tym ze to bylo na HighPoincie 372.
Teraz mam 2x80GB Caviara z serii JB bodajze (te z 8MB cache'u)
Nie mam tu obecnych benchmarkow, ale za to znalazlem
stare zapiski z benchmarkami Seagata 2x30GB Barracuda III:

Buf read: 80MB/s
Seq Read: 49MB/s
Rand Read: 7MB/s
Buf Write: 63MB/s
Seq Write: 47MB/s
Rand Write: 6MB/s

Czyli uwazam ze bardzo przyzwoicie (w porowaniu do innych, ktore
byly w bazie Sisoft Sandra.

Zastanawiam, sie jak to jest z tymi HighPointami, ze sa juz
nie osiagalne? Ani na plytach ich nie ma (tylko jakies badziewie
GigaRAID) ani osobno. ;(

Pozadrawiam, Rad.