Komputer do przechowywania plików

Autor: orzech <woleszek_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 14:40:02 MET DST

Witam,

Mam złożyć sobie komputer, którego nominalnym zadaniem będzie backup
danych z innych komputerów mojej firmy przez LAN, odbiór poczty i inne
takie duperele, komp ma chodzić 24h/dobę czyli chyba jakiś UPS i ze dwa
dyski w RAID -1'

Dodatkowo chciałbym aby komp. w ciągu nocy dał radę obrobić film np. z
formatu AVI (700MB) na VCD np z wrenderowaniem napisów.
Jaki proc, jaka pamięć- 512MB wystarczy.

Mam sie zmieścić w 4000 - 4300 PLN ze wszystkim (WIN XP PRO, Norton
Internet Security) dam radę??

Wszelkie sugestie mile widziane.

Pozdrawiam
'Orzech