Re: Laser czy atrament?

Autor: radar <_sara__at__post.pl_>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 10:59:24 MET DST

Użytkownik "Nova" <jeton@(nospam)tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ce7our$2q4$1@news.onet.pl...

> No i teraz moje pytanie to jaką drukarke wybrać? Bo z jednej strony bede
> drukował dużo w czerni zwyklych dokumentów lecz czasem zdazy mi sie
> wydrukować cos w kolorze. Stawiam na maxymalną oszczędność wydatków na
> tonery/cartridge.

Laser bo tusz zasycha a jak chcesz drukować okazjonalnie w kolorze to lepiej
jest komuś zapłacić. Mój typ to laser Samsung ML-1710. Cena ok. 600 netto,
toner 300 netto / 3000 str. (można dosypywać i wtedy jest już super tanio).
Ja kupuję we wrześniu :-)

P.S. Samsung daje 2 lata gwarancji, HP rok (chodziaż chyba powinni dawać 2
tak jak to jest w unii).

--
radar