Witam.
Noszę się z zamiarem zakupu drukarki do użytku do domu i firmy. Zalezy mi na
osczednosci i jakosci wydruku. Bede drukowal faktury czasem jakies prospekty
i prace magisterską. Budżet mam do 1100zł brutto.
Zastanawiam się nad dwoma typami z rodziny Hewlett Packard:
- laser (mono) HP LaserJet 1010 - Toner czarny 300zł / 2000stron
- atrament (kolor) HP Business Inkjet 1100 - cartridge czarny 150zł /
1750stron(?)
No i teraz moje pytanie to jaką drukarke wybrać? Bo z jednej strony bede
drukował dużo w czerni zwyklych dokumentów lecz czasem zdazy mi sie
wydrukować cos w kolorze. Stawiam na maxymalną oszczędność wydatków na
tonery/cartridge.
Prosze o pomoc i dodatkowe sugestie.
Pozdrawiam
jeton@tlen.pl
Received on Wed Jul 28 10:45:27 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Jul 2004 - 10:51:37 MET DST