Laser czy atrament?

Autor: Nova <jeton_at_(nospam)tlen.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 10:44:56 MET DST

Witam.

Noszę się z zamiarem zakupu drukarki do użytku do domu i firmy. Zalezy mi na
osczednosci i jakosci wydruku. Bede drukowal faktury czasem jakies prospekty
i prace magisterską. Budżet mam do 1100zł brutto.
Zastanawiam się nad dwoma typami z rodziny Hewlett Packard:
- laser (mono) HP LaserJet 1010 - Toner czarny 300zł / 2000stron
- atrament (kolor) HP Business Inkjet 1100 - cartridge czarny 150zł /
1750stron(?)

No i teraz moje pytanie to jaką drukarke wybrać? Bo z jednej strony bede
drukował dużo w czerni zwyklych dokumentów lecz czasem zdazy mi sie
wydrukować cos w kolorze. Stawiam na maxymalną oszczędność wydatków na
tonery/cartridge.

Prosze o pomoc i dodatkowe sugestie.

Pozdrawiam
jeton@tlen.pl