kontroler PCI na chipsecie CSA-649U

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 05:00:51 MET DST

posiadam kontroler Innovision PM-100i ATA100 na chipsecie CSA-649U (znanym
rowniez jako CMD PCI-649) i mam drobny dylemat... chce kupic dysk twardy i
nie wiem czy ten kontroler obsluguje dyski 137GB+ z 48-bitowym adresowaniem.
moj wybor padl na Samsunga 120 lub 160GB, ale nie jestem pewien czy 160GB
kontroler prawidlowo zobaczy... teoretycznie powinien, bo HPT372, ktory nota
bene jest znacznie starszym chipsetem, obsluguje takie dyski, ale znajac
zycie...

czy ktos z was ma dysk 160GB lub wiekszy podlaczony do tego kontrolera lub
na takim chipsecie???

w zasadzie to nic straconego, bo na plycie glownej mam HPT372, ale mimo
wszystko wole miec dysk podlaczony do niezaleznego kontrolera...

za odpowiedz z gory dzieki