Re: zakup HD

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 04:50:39 MET DST

Użytkownik "michu" <michu2891@op.pl> napisał w wiadomości
news:ce716p$ene$1@news.onet.pl...
> Jaki dysk twardy jest aktualnie na topie. Bede musial jutro cos kupic i
nie
> za bardzo wiem co?
> Czy dalej najlepsze sa Barakudy? Czy moze cos sie zmienilo i teraz jakis
> inny jest lepszy?
> Najwazniejszy warunek to bezawaryjnosc. jak z reszta nie wiem bo to dysk
nie
> dla mnie.

polecam samsungi... w starym kompie mialem 30GB (wciaz pracuje bezproblemowo
u kumpla), w obecnym mam 80GB (SP8004H) i w najblizszych dniach przymierzam
sie do kolejnego, ale jeszcze nie wiem czy to bedzie 120GB SP12x3N czy 160GB
SP16x3N (x: 0 - 2MB cache; 1 - 8MB cache)...

mialem juz kilka Caviarow i wszystkie padly, jakos jeden ostatni sie
ostal... to samo z Seagate, dla Medalista juz moge wybaczyc, ze padl, ale 2x
Barracuda nie ma wybaczone...