Re: "Piszczacy" monitor

Autor: PaRaDzIqS <cnenqmvx_at_jc.cy-rot13>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 00:46:35 MET DST

Yakhub wrote:
> Mój monitor (LG Flatron EZ T710BH) ma ostatnio dziwną dolegliwość:
> czasami, bez wyraźnej przyczyny zaczyna nagle wydawać z siebie cichy,
> ale niesamowicie przeraźliwy, wwiercający się w głowę pisk. Zdaję
> sobie sprawę z tego, że wszystkie kineskopy wydają podobny dźwięk,
> ale zazwyczaj jest on albo bardzo cichy - i prawie niesłyszalny, albo
> ma bardzo dużą częstotliwość i też jest prawie niesłyszalny, albo i
> jedno, i drugie. Piszczenie ustaje zazwyczaj po kilku minutach lub
> restarcie monitora.
>
> Czy na taką przypadłość mogę coś poradzić we własnym zakresie? Czy
> [...]

tez mialem podobny przypadek , ale wpierw zajrzalem na www.google.pl by
poczytac archiwum.
dowiedzialem sie ze to problem jakies najgrzewajacej sie cewki czy cos w tym
rodzaju.
albo zmiejszysz czestotliwosc odswiezania ekranu albo kropelka kleju na ta
czesc w monitorze, powinna rozwiazac problem

--
...:::PaRaDzIqS:::...
[ Gigabyte GA-7VAXP |  Athlon XP 2200+ | 512 DDR(333) | Maxtor 60 GB 7200 ]