Re: HDD i dodatkowy radiator ...???

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 00:07:40 MET DST

> szumiala tylko minimalnie, wiec pomyslalem, ze moglbym dokleic do
twardzieli
> radiatory umiszczone w linku ponizej ... w celu zbicia temp, a
wiadomo, ze
> Seagate potrafia sie niezle spocic, wiec kwestia jest bardzo istotna.

ale te radiatory sa daremnie malutkie. Idz do sklepu elektronicznego/na
gielde i za 10zl kupisz prawdziwy kawal aluminium z zebrami, na
powierzchnie wieksza niz dysk, zeby mial ktorendy odbierac cieplo z
dysku i przekazywac dalej...
a swoja droga dodanie radiatora do dysku spowoduje ci spadek temp dysku
o 3-5st, a za to wzrost temp ogolnej w obudowie o 10st ;)

najlepiej jak na dysk bedzie ci wial jakis wentylatorek, wolnoobrotowy
jak juz ci napisali koledzy...
u mnie kreca sie 2szt 8x8cm zasilane 5V (praktycznie ledwo sie kreca,
podmuchu prawie nie czuc, ale w zamknietej obudowie daly efekt o 10st
mniejszej temp dyskow, a nie slychac ich wogole.

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319