Poszukuje biosa....

Autor: foxland <foxland_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 23:13:39 MET DST

Poszukuje biosa do laptopa firmy Aristo FT-8800
pilne ewentualnie jak ktos ma takiego laptopa to prosze o przesłaznie softu do
tej kosci foxland@gazeta.pl

Objawy :
wg mnie jest zwalony bios / procek dobry i inne podzespoły wg mnie są sprawne/
objawa przed resetem biosu / wyjecie baterii / nonstop bootowanie cdromu zero
info na matrycy i dzwieku
po zamontowaniu baterii tylko sprawdzenie urządzeń ,
boot cdromu i wyłączenie laptopa