Re: zwis i kłopot (długie)

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 21:07:51 MET DST

> Dla mnie to bardzo dziwne, że winda 98 da się zainstalować a xpek i 2000
nie.
> Wydaje mi się że cos się zepsuło w płycie głównej, ale wtedy nic by nie
chciało
> działać.
> Proszę o pomoc, sugestie, już nie mam siły.

Obstawiam wybuchniete, badz spuchniete kondensatory na plycie glownej, w
poblizu procesora - obejrzyj i daj znac jak wygaldaja, jakie maja gorne
przeykrywki - plaskie czy napuchniete, a moze w ogole sie z nich
elektrolit wylal?

Mnie osobiscie sie to nie zdazylo (zeby rzutowalo to na prace), ale
wlasnie tak bywa, ze z wywalonymi kondensatorami 98 odplaisz, a XP i
pochodzne (2000, NT) juz nie.

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055