Re: [ntg?] kamera internetowa..

Autor: Adasio <franklyn_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 21:05:50 MET DST

Użytkownik "jasper [ SZN ]" <442@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ce64rt$9n1$1@news.onet.pl...
> witam
>
> Jesli to NTG to przepraszam ale nie wiem gdzie to napisac;-((.Otoz
> pozyczylem od znajomego kamere internetowa.,jakas Creatywa,,stara..mam
> problem bo nie mam zadnego programu zeby robic z niej zdjecia...wezcie cos
> poradzcie ...;-((
>
> Jasper

W Windows XP jest to możliwe. kliknij Mój Komputer, tam powinno być "Skanery
i aparaty fotograficzne" oraz ikonka kamerki z nazwą producenta. Można też
programem POWER DIRECTOR, w Windows Movie Maker też się da ( Opcja NAGRAJ i
klikasz znaczek aparatu ). Ja mam też programik DEXXA Webcam, ten programik
miałem orginalnie na płycie dostarczonej razem z kamerką.

Pozdrawiam.
Adam