Re: Kieszen ATA33 a ATA100 - sa roznice?

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 15:11:03 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> A ja wczoraj wsadzilem dysk ATA100 do kieszeni ATA33 (nie mialem innego
> wyboru), do samej ramki przypialem kabel 80 zylowy i... calosc dziala w
> ATA100 :-)

a mozna wiedziec na jakiej podstawie stwierdziles ze to ATA100 a nie
ATA33? jakies konkretne pomiary wydajnosci, soft? bo wiem ze czasem ze
wskazaniami trybu w BIOS roznie bywa np. na moim starym Asusie sie
"cuda" dzialy czasem.

> Na dodatek dysk jest dobrze chlodzony (jest na nim zamontowana cicha 80'ka
> pompujaca nawet-chlodne powietrze) bo... jest autentycznie zimny :-)

fajny bajer z ta 80-ka - sam montowales chalupniczo czy jakiegos
"rack'a" do tego wentyla fabrycznego juz miales w kieszeni?

pozdrowionka