Re: Promise Fast TRAK TX2

Autor: Kylo <krzysiekwyrzucto_at_dlkasuj.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 13:32:27 MET DST

> Podejrzewam w ogole, ze nie ma zbyt wielu uzytkownikow
> tej karty, ale moze ...

Ja mam taki kontroler, niestety ustawiony na mirroring (RAID 1). Wiec w
testach nie pomoge.
Generalnie uzytkuje ten kontroler ponad 1.5 roku, wiekszych problemów z nim
nie ma, aczkolwiek raz na jakis czas (2-3 miesiace) gubi mi dysk (niewiem
czy to nie wina kieszeni) i trzeba go odbudowywac co zajmuje ok. 1h (120GB).
System WIN 2000.
Uzywam równiez kontrolera TX4 w trybie 0+1, cztery dyski 120GB, Linux Redhat
7.3 i z tym nie bylo narazie (tez póltora roku) zadnych problemów.

pozdrawiam
Kylo