Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 00:38:35 MET DST

Użytkownik "Lukasz Ledochowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ce3gck$fjc$1@inews.gazeta.pl...
> No właśnie niezbyt... Problem polega na tym, że w Kanadzie ceny są
> niewiele niższe niż w Polsce. Canona A60 najtaniej widziałem za 287
> dolarów kanadyjskich co wychodzi 774 zł:/ Dlatego musiałbym kupować na
> amerykańskim Ebay'u, ale koszty wysyłki są wysokie i dodatkowo nie ma
> pewności, że nic sie z przesyłką nie stanie, nie oclą czy coś w tym
> stylu. Kupowałem na ebay'u dwa lata temu dwa aparaty. Jeden doszedł bez
> problemu, drugiego nie dostaliśmy. Jak sie okazało, dostarczyciel z
> Fedexu rzucił paczke pod drzwi i ktoś ją ukradł:( Fedex mówił, że odda
> [...]

Koszty wysylki do Kanady na wiekszosc aukcji ebay sa identyczne lub
nieznacznie wyzsze niz wewnatrz USA.
Poza tym duzo towaru na ebayu wystawiaja ludki z Kanady.
Cla miedzy Kanda i USA ZTCW nie ma.
Przesylke prosic poczta albo UPS-em (nie rzucaja paczek tylko zostawiaja
info jak sie umowic na powtorne doreczenie).

WL