Re: jakosc dzwieku - winamp, a foobar2000

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 19:30:41 MET DST

azbest napisał:

> Caly czas czytam, ze prg foobar2000 oferuje o wiele lepszy dzwiek
> niz np winamp.

Eeetam. To są gusta i guściki. Jednym bardziej podoba się foobar,
innym Winamp. A jeszcze innym Quintessential Player.

Ja robiłem testy wszystkich trzech w studiu nagraniowym razem z
kilkoma kolesiami siedzącymi po uszy w branży audio i powiem tyle:
żaden z nas nie zauważył jakiejś specjalnej różnicy któregokolwiek
z nich. Po prostu każdy gra inaczej. A jak ktoś twierdzi, że
foobar jest lepszy, to widocznie taki typ brzmienia bardziej mu
odpowiada. Ten sam efekt osiągnąłby dając odpowiednie nastawy w
equalizerze w Winampie.

Dla ścisłości - sprzęt na którym robiłem testy:
- karta muz. Audiowerk 8
- karta muz. Marian Marc 8 Midi
- karta muz. SB Live! 5.1 Digital
- kolumny Yamaha NS-10N Studio