Re: wymian chlodzenia na kracie graficznej

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 19:29:06 MET DST

Użytkownik "zaburbian" <qboemla@npa.jnj.cy (ROT13)> napisał w wiadomości

 Moje pytanie brzmi czy istnieje mozliwosc wymiany calego zestawu czy tez
> wiatraka - chyba za wolno sie kreci i mam , Jesli tak to co byscie
> polecili. Gdzie to mozna kupic i wykonac (chyba ze w latwy sposob mozna
> to zrobic chalupniczo) i ile by to kosztowalo

Co chcialbys wykonac chalupniczo?
Sam wiatrak moze sie zacierac, pomaga na jakis czas nakapanie w lozysko
oleju maszynowego (oczywiscie trzeba zdjac wiatrak) Ale jezeli nie masz
minitoringu to jest ryzyko, ze wentyl stanie i po ptokach. Kupno nowego,
tego typu graniczy z cudem, wiem probowalem.
Mozesz sprobowac zalozyc inny lub wymienic calosc wraz z radiatorem. Nie
znam tej karty wiec trudno mi cos konkretnego radzic, popatrz w archiwum.
pozdrawiam
Piotr