problem z bateryjka - laptop

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 13:24:35 MET DST

Dyrektor mi sie skarzyl, ze komputer uruchamia sie dopiero po wcisnieciu
F2, no to ja patrze co jest: CMOS checksum error, no to ja bateryjke
wymienilem na nowke i po wylaczeniu na godzinke i ponownym wlaczeniu
znow ten sam blad. Coz to moglo sie stac? Bios siadl? a moze napiecie z
bateryjki w jakis sposob nie zasila biosu? Moze by na drucikach jakos
podlaczyc? Laptop juz nie na gwarancji. A i jest to Aristo Optima.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl