Re: monitor LCD jaki kupic?

Autor: Paweł Oczkowski <oczkolek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 09:02:24 MET DST

> Co sugerujecie Szanowni Listowicze

A przyglądałeś się ViewSonic'owi VP171B (dają gwarancję na trzy lata, a w
ciągu 7 dni od daty zakupu możesz wymienic na inną sztuke ze względu na
martwe piksele (kolorowe, czarne, białe). U mnie był walnięty 1 kolorowy
pikselik wymiana - żadnych problemów. Cena ok. 2450-2500 zł. Obraz po łączu
DVI - żyleta.

Ja kupiłem i jest ok www.monitor.pl