monitor LCD jaki kupic?

Autor: Jacek MR <MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl.nospam>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 13:37:47 MET DST

Stoje przed koniecznoscia zakupu nowego monitora w ciagu okolo 2 mcy.
Ze wzgledu na totalny brak miejsca na stole w nowej lokalizacji komputera
odpadaja modele CRT.
Zastosowanie: edycja tekstow, grafika prezentacyjna, obrobka zdjec-ale na
poziomie zdecydowanie amatorskim :-), WWW,
!!!gry komputerowe!!! i czasami filmy - czyli krotko mowiac standard.
Chce by mial zlacze DVI

Co sugerujecie Szanowni Listowicze

Bardzo mi sie podoba, ze wzgledu na odlotowy wyglad LG L1720P - obecnie
kosztuje w sklepie 2400, parametry na papierze tez nie najgorsze - czy ktos
go ma?

I jeszcze pytanie: do podswietlenia uzywa sie neonowek, podobno NEC uzywa
tez diod LED.
Jaka jest zywotnosc tych neonowek, czy jest to element wymienny, czy jak sie
spali to definitywnie zlomowanie. Czy warto stawac na glowie i szukac modelu
podswietlanego LED.

Pozdrawiam i z gory dzoiekuje za odpowiedz
Marcin Robak
marcinr@eskulap.am.lublin.pl.nospam
(z adresu wytnij .nospam)

ps
czy mozna cos takiego kupowac w Internecie - mam obawy, bo w sklepie
obejrze, znajde ew martwe piksle, a w Internecie - d..a blada. Dowiem sie,
ze ilosc martwych piksli jest zgodna z norma producenta i sie czepiam.