SoundStorm i szumy

Autor: Maciek \ <maciek-b_at_post.NOSPAM.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 00:43:47 MET DST

Witam
Mam płytę główną Asus A7N8X-E Deluxe. Ma ona na pokładzie SounStorma.
Wszytko fajnie gra tylko, że strasznie szumi. JAk podgłoszę na maksa
głośniki to słychać z nich wyrażny i głośny szum. Da się coś z tym zrobić?
Słyszałem o SoundStormie bardzo dobre opinie a tu taka przykra
niespodzianka. Obecnie mam zainstalowane sterowniki do nForce'a 4.27. Może
poeksperymentować z innymi? Te co są na stronie Asusa to jakieś strasznie
stare ale może one lepiej będą się sprawdzać. Proszę o pomoc bo jeszcze
trochę i wrócę do starego poczciwego Live'a.

--
Maciek "Bieniu" Bieniek
maciek-b@post.NOSPAM.pl