przyjma reklamacje? monitor

Autor: PaRaDzIqS <cnenqmvx_at_jc.cy-rot13>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 00:43:40 MET DST

sprawa wyglada nastepujaco:
Monitor LG 773N ( prosze sie nie smiac, wiem ze to najgorszy shit )
sprawdzany byl na dwoch komputerach, lecz na obydwu wystepuja te same bledy,
otoz
kilka dni temu pojawily mi sie dziwne cienie po prawej stronie literek,
linii, obiektow.
czytalem w archiwum i wiem ze problem wystepuje w roznych monitorkach i da
sie go naprawic, stad teraz moje pytanko
czy jesli monitor jest na gwarancji to przyjma mi go z taka wada?
bada to chcieli naprawic czy zacznac gadac ze to normalna sprawa?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.

--
...:::PaRaDzIqS:::...
[ Gigabyte GA-7VAXP |  Athlon XP 2200+ | 512 DDR(333) | Maxtor 60 GB 7200 ]