Re: wolny komp

Autor: ArD <ardjeden_at_tlen.pl_wstaw_cyfre>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 22:06:50 MET DST

Dnia 7/25/2004 6:33 PM, Użytkownik Wieslaw Lubas napisał:

> Musze?? Co cie zmusza?
Zgadnij?

> Ja uzywam tej samej instalacji win2k chyba trzeci rok, uzywam p2p,
Jakie to ma znaczenie?

> kompilatorow (roznistych),
Co do ma do tego?

> czasem pogram, softu do bio-tech i nic zlego sie
> nie dzieje.
A niby co złego mogą takie programy zrobić? Zająć trochę miejsca na
twardym?

> Jak sie dba o system to sie ma, a jak ktos jest d..pa to
Co to jest dbanie o system? Nie instalowanie programów? Nie grzebanie
w rejestrach? Nie usuwanie niepotrzebnych usług, które tylko
spowalniają jego pracę?

> linuxa co miesiac bedzie przeinstalowywal bo nie bedzie wiedzial co
> namieszal.
Tylko widzisz, ja wiem co mieszam w systemie. BTW. Instalacja Linuksa
wiąże się z kompilacją jądra, a ja na to jestem zbyt leniwy, dlatego
siedzę na windzie.:P

Chciałbym zobaczyć twój rejestr. Na pewno twój system chodzi szybko i
stabilnie? Twoje urządzenia na pewno pracują z maksymalną wydajnością.
Przecież dbasz o system i nie masz śmieci, które spowalniają pracę. Np
używasz wielozadaniowego i niezawodnego programu pocztowego.

No, ale ty przecież używasz oryginalnego windowsa sponsorowanego przez
poltechnike.

Przeczytaj sobie ten artykuł.
http://www.margos.pl/seventh/software/tuning_win_2000/tuning_win_2000.html

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!