Re: wolny komp

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 18:33:05 MET DST

Użytkownik "ArD" <ardjeden@tlen.pl_wstaw_cyfre> napisał w wiadomości
news:cdukhr$bj0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak najbardziej się zgadzam.
> Mam kumpla, u którego 2 lata nie było potrzeby przeinstalowania
> systemu. Tylko, że on gra w kilka gierek i ogląda czasem na nim film.
> Ma włączony komp, może 8 godzin w tygodniu:D
>
> Ja niestety, muszę średnio co 3 miesiące robić format c:. Ale nie
> zraża mnie to. (Czasem jak komuś mówię/piszę, że musi przeinstalować
> System, widzę przerażenie w jego oczach) Godzinkę później już jest tak
> jak przedtem. Tylko nie ma gierek i komp jest "sprawniejszy".

Musze?? Co cie zmusza? hehe
Ja uzywam tej samej instalacji win2k chyba trzeci rok, uzywam p2p,
kompilatorow (roznistych), czasem pogram, softu do bio-tech i nic zlego sie
nie dzieje. Jak sie dba o system to sie ma, a jak ktos jest d..pa to i
linuxa co miesiac bedzie przeinstalowywal bo nie bedzie wiedzial co
namieszal.

WL