Re: monitory LCD 17 cali i slaby wzrok

Autor: benek <benek.benek_at_[wirtualnapolska>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 18:20:47 MET DST

> monitor LCD, ze zrozumialych wzgledow, pracowalbym tylko w rozdzielczosci
> natywnej. Na pierwszy rzut oka (w sklepie) wydaje mi sie , ze litery na 17
> calowym LCD w rozdzielczosci 1280x1024 sa zdecydowanie za male.

moze czesciowo nie nie na temat ale IMO masz 2 wyjscia
- kupic LCD 17" z dobra interpolacja - rewelacyjny pod tym wzgledem jest np
SONY HX73 ale jest drogi, niektore szt. maja problemy z podswietlaniem i nie
do konca jasne (przynajmniej dla mnie) sa warunki gwarancyjne SONY
- kupic LCD 19" (tu czesto ludzie narzekaja ze 1280x1024 to zbyt mala
rozdzialka i zbyt duze litery ale akurat w Twoim przypadku to powinno byc
zaleta) - za cene zblizona do w/w SONY mozna juz troche poprzebierac np
Belinea 101920 - monitor OK poza szybkimi grami

pozdrawiam