monitory LCD 17 cali i slaby wzrok

Autor: Robert P. <zyx3_at_poczta.xonet.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 15:57:01 MET DST

Nie mam mozliwosci przetestowania, poniewaz wszyscy znajomi maja monitory
CRT, a w sklepie przez 15 minut to nie testowanie.
Sprawa jest nastepujaca, mam slaby wzrok i nosze okulary. Gdybym kupil
monitor LCD, ze zrozumialych wzgledow, pracowalbym tylko w rozdzielczosci
natywnej. Na pierwszy rzut oka (w sklepie) wydaje mi sie , ze litery na 17
calowym LCD w rozdzielczosci 1280x1024 sa zdecydowanie za male. Sadze, ze
nie bylbym w stanie pracowac w takiej rozdzielczosci. Jakie sa opinie innych
uzytkownikow noszacych okulary w okolicach +7.

Robert P.

PS Wiem , ze mozna zmienic rozmiar liter z poziomu Windows, ale jest to
polsrodek i wykluczam te opcje.