Re: problem z DVI

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 13:43:01 MET DST

> Mam identyczny ekran podłączony do DVI i...
> ...wszystko działa. Tryby tekstowe, graficzne, bios, DOS itd...
> A dlaczego? Bo nie mam karty z radeonem tylko nVidią. To co tu czytam na
> grupie to jakiekolwiek problemy z DVI są na radeonach.

niekoniecznie ... podlaczalem 2 rozne monitory, do 2 roznych radeonow przez
DVI i w jednym przypadku byl problemik ze znikajacym obrazem ... po wymiane
karty na inna problem zniknal (dla jasnosci byl to HIS:)
chcialem kupic cos bardziej firmowego jak gigabyte ale znajomy sie spieszyl
i teraz jest efekt:)

> Ale jest inne rozwiązanie. Skąd wiesz że kabel DVI jest oryginalny?

tzn. mialem na mysli ze dostalem go z monitorem ... i nie jest on raczej
uszkodzony bo w 1024x768 wszystko dziala bez zarzutu ... niby dlaczego by
mialo nie dzialac przy nizszych rozdzielczosciach jezeli by kabel byl
uszkodzony ? winna jest prawdopodobnie karta ktora nie potrafi dostosowac
sie do standardu DVI ... w trybie TXT monitor wymaga 70Hz ... poza tym
wszystko chodzi na starszej plycie glownej ktora tez w zaden sposob nie
wymusza wyzszego odswiezania ...

> Producent nie dostarcza go do ekranu. Kabel jest wkładany czasami do
> kartonu przez dystrybutora. Sprawdź na innym kablu bo od niego też dużo
> zależy.

jak tylko jakis znajde to sprawdze ... jak narazie nie jest to na tyle
popularne rozwiazanie zeby mozna bylo sie wybrac do znajomego i pozyczyc
kabel:)