Re: problem z DVI

Autor: archie <archie.am_at_qwp.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 00:51:34 MET DST

Dnia Sat, 24 Jul 2004 16:45:19 +0200, peterphk <peterphk.no-fq.spam@wp.pl>
napisał:

> Czy spotkal ktos sie z takim zjawiskiem:
> - monitor Eizo 557 - 17" (2 wejscia: d-sub i DVI-D)
> - oryginalny kabel polaczeniowy od monitora do grafiki
> - karta grafiki: gigabyte radeon 9600SE z wyjsciem DVI-D

Mam identyczny ekran podłączony do DVI i...
...wszystko działa. Tryby tekstowe, graficzne, bios, DOS itd...
A dlaczego? Bo nie mam karty z radeonem tylko nVidią. To co tu czytam na
grupie to jakiekolwiek problemy z DVI są na radeonach.

Ale jest inne rozwiązanie. Skąd wiesz że kabel DVI jest oryginalny?
Producent nie dostarcza go do ekranu. Kabel jest wkładany czasami do
kartonu przez dystrybutora. Sprawdź na innym kablu bo od niego też dużo
zależy.